You Don't Own Me (First Wives' Club) -Bette Midler

You don't own me
I'm not just one of your little toys
You don't own me
Don't say I can't go with other boys

And don't tell me what to do
And don't tell me what to say
And when I go out with you
Don't put me on display

You don't own me
Don't try to change me in anyway
You don't own me
Don't tie me down, cos I'll never stay

I don't tell you what to say
I don't tell you what to do
So just let me be myself
That's all I ask of you

I'm young, (I'm young) and I love to be young
I'm free, (so free) and I love to be free
To live my life the way that I want
To say and do whatever I please

You Don't Own Me

你並沒擁有我(我並不屬於你)
我不是你擁有的其中一個玩偶
你並沒擁有我(我並不屬於你)
不要以為我無法去與其它男孩交往

不要告訴我該做什麼
不要告訴我該說什麼
當我跟你一起外出時
不要特定關注我

你並沒擁有我(我並不屬於你)
不要試圖改變我
你並沒擁有我(我並不屬於你)
不要想盡辦法把我留住
因為我從未停留

我不告訴你該說什麼
我不告訴你該做說什麼
我唯一的要求
就是請讓我做自己

我的確是年輕, (我是年輕) 我享受年輕
我是自由的, (如此自由) 我熱愛自由
我只是按照著我要的方式活著
那就去做吧

你並沒擁有我(我並不屬於你)
arrow
arrow
    全站熱搜

    wish6135 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()